…bağlılığı artıran global ortağınız
  Yazdır  

Müzakere Becerileri

Program Bilgisi

Müzakere Becerileri

Kuruluşunuz bulunduğu pozisyonu ne olursa olsun, her gün bir dizi müzakere yapabilir. 

Her kazanılan müzakere becerileri kullanma yeteneği, ilerideki tüm müzakerelerin başarısında olumlu etki yaratır. Bu insanları etkileyerek yapıcı, olumlu ilişkileri kolaylaştırmak için gereklidir.

Yöneticiler olarak müzakerelerin kazan-kazan becerilerini kullanabilme başarınızla büyük fark yaratabilirsiniz. Aynı şekilde, iş arkadaşlarınızı etkilemek ve yapıcı, olumlu ilişkiler kurmayı kolaylaştırmak için müzakere gerekli olabilir.

Başarılı liderler ve satış uzmanları etkili müzakereciler olmalıdır. Bu, nitelikli sorgulama ve bilgi toplama gerektirir. Müzakerelerde karşılaşılan yaygın bir hata, çözüm sunmadan önce diğer tarafların isteklerini, ihtiyaçlarını ve nedenlerini kapsamlı bir şekilde öğrenememesidir.

Kanıtlanmış müzakere sürecinin uygulanması, insanların nereye gideceğini ve başarıyı nasıl planlayacaklarını bilmelerine yardımcı olur.

Bu programda, insanlarla ilişki kurma gibi teknikler ile beraber; Tüm tarafların eylemlerini, ihtiyaçlarını ve gündemlerini analiz etmeyi; Alternatifleri sunma gibi etkili stratejileri kullanarak; Iyi niyetle pazarlık yapmayı; Ve herkesin istediklerini "kazanması" için sözleşmeleri sonuçlandırmayı öğreneceksiniz. Böylece, işbirliği kazanabilir ve gelecekteki etkileşimlerden olumlu çıkma olasılığını artırabilirsiniz.

Temel Yetkinlikler: İletişim, Müzakere
İlgili Yeterlilikler: Uyuşmazlıkların Çözümü, Sonuç Odaklılık, Müşteri Kazanmak.

 

Programın Saati:

09.30- 17.30

Program Hedefleri:

  • İletişimde önemli olan insan ilişkisi prensiplerini anlamak
  • İnsanların kararlarını etkileyen değerlerini anlamaya çalışmak
  • Doğru soru sorma tekniklerini anlamak
  • İnsanları etkileyebilmek için ihtiyaç duyulan yöntemleri öğrenmek
  • Müzakerede söylenenler kadar nasıl söylendiğinin de önemini kavramak
  • Müşterilerimizin kararlarına etki eden ilgi alanlarını belirlemek
  • Baskı altında profesyonel tutumu sergileyerek müzakerede öne çıkabilmek
  • Müzakere sürecinde kazan-kazan modelini anlamak
  • Çatışma yaratabilecek durumlara hazırlıklı olmak ve çatışma ortamlarını yönetmek
  • Çatışma anlarında hedefe odaklı iletişimi sürdürebilmek

 

Katılımcı Sayısı: 12 kişi

Programın Süresi: 2 gün

Programın İçeriği:

  • Müzakere = Bir Hayat Becerisi 
  • Müzakere= Analiz- Sunum- Pazarlık - Uzlaşma 
  • Liderlik için İletişim 
  • Kuvvetli Sorular Sormak 
  • Gönüllü İş Birliği Sağlamak 
  • İnsanları Etkilemenin ve İknanın Altyapısını Anlamak 
  • Müzakereler: Kişilik Stilleri

Şunları yapabileceksiniz:

  • Görüşme masasına getirilen farklı menfaatleri ortaya çıkartmayı ve bunlara itiraz etmek için yöntemleri uygulayın.
  • Görüşmelerin başarısız olduğu yerleri saptayın ve başarı için müzakere sürecindeki dört adımı kullanın.
  • Başkalarının ihtiyaç ve çıkarlarını açığa çıkarmak için dinlemeyi artırın.
  • Her müzakereciden ihtiyaç duyulan bilgileri almak için güçlü sorularınızı hazırlayın.
  • Pazarlık etmeden önce uygun hedefler belirleyin.
  • 12 ortak görüşme taktiklerini öğreneceksiniz.
  • Müzakereyi son haline getirmek için anlaşma stratejilerini kullanın.
  • İşbirliği kazanmak ve başkalarını ikna etmek için 9 ilkeye uyun.
  • Planlama, hazırlık ve etkili pazarlık vasıtasıyla çok yönlü sonuçlara ulaşın.

BAŞVURU

Başvuru İstanbul için telefon: Karin IŞIKÇI   +90 (533) 4914758   //  Eposta

Başvuru Ankara için telefon: Gamze HIZIR   +90 (505) 9375870   //  Eposta

Başvuru Bursa için telefon: +90 (533) 4640335 ve +90 (224) 2430082

 

ONLINE HIZLI BAŞVURU

 

 
Yere göre Filtrele
Ülke Yer Tarih    
Türkiye İstanbul Pazartesi, 25 Aralık, 2017
09:30 - 17:30
Pazartesi ve Salı
Detaylar Kayıt
 

Kimler Katılmalı

Pazarlama uzmanları ve pazarlama becerilerini geliştirmek isteyen liderler tutarlı sonuçlar elde etmek için gereken en iyi uygulamaları öğrenecektir.
 

Özet

Akreditasyon:

 
PMI - 2 PDUs
 

Eğitim Başvuru Formu



 

Başarı Hikayeleri

Takım Oyuncusu Olma
Team Member Engagement
 
Liderlik Gelişimi
Leadership Development
Satışta
Etkinlik
Sales Effectiveness
 
Müşteri Hizmetleri
Customer Service
 
Sunum Becerileri
Presentation Effectiveness
 
Süreç Geliştirme
Process Improvement
 
 

Eğitim Alanları

iMAP sürecimizi uygulayarak kazandırılan yetkinlikler altı farklı eğitim alanında sunulmaktadır. Daha fazla bilgi edinmek için aşağıda ilgilendiğiniz alanı seçin. 
Takım Oyuncusu Olma Liderlik Gelişimi Satışta Etkinlik Müşteri Hizmetleri Sunum Becerileri Süreç Geliştirme
 

Cemil Topuzlu Cad. Hacı Mehmet Efendi Sok. Tibaş Dalyan Konutları C Blok No: 24/6
Pk: 34726 Fenerbahçe-Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 504 47 36 ve Tel: +90 216 504 48 02

Bizi takip edin:

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitesi tasarımı ve geliştirme: Americaneagle.com