…bağlılığı artıran global ortağınız
  Yazdır  

Müşteri Hizmetleri

 
banner4
 
 

Modüler Eğitim Çözümleri

Aşağıdaki modüller iki saatlik eğitimi temsil eder
ve bir sınıf ortamında, çevrimiçi veya harmanlanmış
bir çözüm olarak teslim edilebilir.

Müşteri Hizmetleri

İş yerinde öğrenme ve gelişim yoluyla, çalışanların
kurumsal hedeflere olan bağlılıklarını kazanmaya 
yönelik inovatif yollar sunar. 
 
 
İçerik Alanına göre Filtrele:
Yetkinliğe göre Filtrele:
 
   Birincil Yetkinlikler     İlgili Yetkinlikler
 
  Modül Başlığı İçerik Alanları Yetkinlikler
PDF Document Çapraz Ek Satışlar Servis Tabanlı Satış
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Etkileme, İnsan İlişkileri Becerileri
PDF Document Hizmet için Doğru Tutumlar Müşteri Sadakatini Yaratmak
 
Tutum, Dış Farkındalık, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Etkileme, İnsan İlişkileri Becerileri, Stres Yönetimi, Uyum Yeteneği
PDF Document Hizmetten Satışa Servis Tabanlı Satış
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Etkileme, Karar Alma
PDF Document İç Müşteri Hizmetleri İç Müşteri Hizmetleri
 
Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme, Uyum Yeteneği
 
 
Tutum, Değişim Yönetimi, İnsan İlişkileri Becerileri, Profesyonellik, Stres Yönetimi, Müşteri Deneyimi
PDF Document Müşteri Beklentilerini Yönetmek Müşteri İle Ortaklık Yaratmak
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Deneyimi
 
 
Tutum, İletişim, Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme
PDF Document Müşteri Hizmetleri Ekibine Koçluk Yapmak Etkili Organizasyon Hizmeti Yönetme
 
Hesap Verebilirlik, Liderlik, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Sonuç Odaklılık
PDF Document Müşteri Hizmetlerinde Zorluklarla Başa Çıkabilmek Etkili Organizasyon Hizmeti Yönetme
 
Hesap Verebilirlik, Liderlik, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Sonuç Odaklılık
PDF Document Müşteri Takibi Servis Tabanlı Satış
 
İletişim, Müşteri Deneyimi
 
 
Yaratıcı Düşünme, İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Kazanma
PDF Document Müşteride İlgi Uyandırmak Servis Tabanlı Satış
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Uyum Yeteneği
PDF Document Müşteriye Değer Katan Çözümler Servis Tabanlı Satış
 
Etkileme, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Yaratıcı Düşünme
PDF Document Öneri ile Satış Servis Tabanlı Satış
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Yaratıcı Düşünme, İnisiyatif, Profesyonellik
PDF Document Referanslar Müşteri İle Ortaklık Yaratmak
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Deneyimi
 
 
Profesyonellik, Müşteri Kazanma
PDF Document Sadık Müşteriler Yaratmak Müşteri Sadakatini Yaratmak
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Deneyimi
 
 
İnisiyatif, Müşteri Kazanma
PDF Document Şikayetleri Çözümleme Müşteri Sadakatini Yaratmak
 
Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme, Müşteri Deneyimi
 
 
Tutum, İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Stres Yönetimi
PDF Document Telefon Görüşmesi Becerileri: Dış Aramalar Servis Tabanlı Satış
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Tutum, İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri
PDF Document Telefon Görüşmesi Becerileri: Gelen Aramalar Telefon Hizmeti
 
İletişim, Müşteri Deneyimi
 
 
Tutum, İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Kazanma, Uyum Yeteneği
PDF Document Telefon Görüşmesi Becerileri: Gelen ve Dış Aramalar Telefon Hizmeti
 
İletişim, Müşteri Deneyimi
 
 
Tutum, İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Kazanma, Uyum Yeteneği
PDF Document Yüz Yüzeyken Etkin Bir İlk İzlenim Bırakmak Müşteri Sadakatini Yaratmak
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Tutum, Dış Farkındalık, Profesyonellik

Eğitim Alanları

iMAP sürecimizi uygulayarak kazandırılan yetkinlikler altı farklı eğitim alanında sunulmaktadır. Daha fazla bilgi edinmek için aşağıda ilgilendiğiniz alanı seçin. 
Takım Oyuncusu Olma Liderlik Gelişimi Satışta Etkinlik Müşteri Hizmetleri Sunum Becerileri Süreç Geliştirme

iMap Süreci

iMap Süreci Dale Carnegie'yi daha iyi anlatmamıza ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını ölçmemize yardımcı olur. Yetkinlik ve beceri eksikliklerini tespit etmek amacıyla kullanılan süreçtir.

iMap_transparentv1

iMap Sürecinin Görünümü

 

Eski Büyükdere Caddesi Yeniçeri Sokak No.2 Kat.3, 34415 4.Levent-, Istanbul, TR
P:+90 212 324 1214

Bizi takip edin:

 
Cemil Topuzlu Cad. Hacı Mehmet Efendi Sok. Tibaş Dalyan Konutları C Blok No: 24/6
Pk: 34726  Fenerbahçe-Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 504 47 36 ve Tel: +90 216 504 48 02

 

© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitesi tasarımı ve geliştirme: Americaneagle.com