…bağlılığı artıran global ortağınız
  Yazdır  

Satışta Etkinlik Eğitimi

 
 

Modüler Eğitim Çözümleri

Aşağıdaki modüller iki saatlik eğitimi temsil eder
ve bir sınıf ortamında, çevrimiçi veya harmanlanmış
bir çözüm olarak teslim edilebilir.

Satışta Etkinlik

İş yerinde öğrenme ve gelişim yoluyla, çalışanların
kurumsal hedeflere olan bağlılıklarını kazanmaya
yönelik inovatif yollar sunar.
 
İçerik Alanına göre Filtrele:
Yetkinliğe göre Filtrele:
 
   Birincil Yetkinlikler     İlgili Yetkinlikler
 
  Modül Başlığı İçerik Alanları Yetkinlikler
PDF Document Başarılı Satış Liderliği Profesyonel Satış Yönetimi
 
İnsan Kaynakları Yönetimi, Liderlik
 
 
Dış Farkındalık, Etkileme, Profesyonellik, Vizyon
PDF Document Çözüm Sunmak Dış Satış Becerileri
 
İletişim, Müşteri Kazanma
 
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Deneyimi
PDF Document Danışmanlık Yaklaşımlı Satışın Temellerini Atmak Yönetici Satış Becerileri
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Profesyonellik
PDF Document Firma İle İlgili Ön Araştırma Yaparak İlgi Alanları Yaratma Yönetici Satış Becerileri
 
İletişim, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Dış Farkındalık, İnsan İlişkileri Becerileri, Profesyonellik
PDF Document Firma İle İlgili Ön Araştırma Yaparak İlgi Alanları Yaratma Dış Satış Becerileri
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Vizyon
PDF Document İlgi Alanları Dış Satış Becerileri
 
Müşteri Kazanma
 
 
İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Müşteri Deneyimi
PDF Document İşe Yeni Satış Çalışanları Almak Profesyonel Satış Yönetimi
 
İnsan Kaynakları Yönetimi
 
 
Etkileme, İnsan İlişkileri Becerileri, Liderlik
PDF Document İtirazları Karşılamak Dış Satış Becerileri
 
Müşteri Kazanma
 
 
İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Stres Yönetimi, Müşteri Deneyimi
PDF Document Müşteri Hesabı Geliştirme Müşteri Geliştirme
 
Sonuç Odaklılık, Müşteri Kazanma
 
 
İletişim, Dış Farkındalık
PDF Document Müzakerede Üstünlük/Ustalık Başarılı Müzakereler
 
İletişim, Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Dış Farkındalık, Sonuç Odaklılık
PDF Document Müzakereler: Analiz Başarılı Müzakereler
 
Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme, Dış Farkındalık, Müşteri Deneyimi
 
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Profesyonellik, Uyum Yeteneği
PDF Document Müzakereler: Kazanmak İçin İşbirliği Yapmak Başarılı Müzakereler
 
Tutum, Dış Farkındalık, Müşteri Deneyimi
 
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Profesyonellik, Uyum Yeteneği
PDF Document Müzakereler: Kişilik Stillerinden Faydalanmak Yönetici Satış Becerileri
 
Müşteri Deneyimi, Uyum Yeteneği
 
 
İletişim, Etkileme, İnsan İlişkileri Becerileri
PDF Document Müzakereler: Pazarlık ve Anlaşma Başarılı Müzakereler
 
Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme, Sonuç Odaklılık, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Dış Farkındalık
PDF Document Müzakereler: Sunum Başarılı Müzakereler
 
İletişim, Etkileme, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Çatışma/Uyuşmazlık Çözümleme, Dış Farkındalık, Uyum Yeteneği
PDF Document Satın Alma Ekiplerine Çözümler Sunmak Yönetici Satış Becerileri
 
İletişim, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
Dış Farkındalık, Etkileme, Uyum Yeteneği
PDF Document Satın Alma Güdüsü & Taahhüt Dış Satış Becerileri
 
Müşteri Kazanma
 
 
İletişim, Etkileme, Müşteri Deneyimi
PDF Document Satın Alma Güdüsü & Taahhüt Yönetici Satış Becerileri
 
Etkileme, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, İnsan İlişkileri Becerileri, Sonuç Odaklılık
PDF Document Satış Ekibine Koçluk Yapmak Profesyonel Satış Yönetimi
 
İnsan Kaynakları Yönetimi, Sonuç Odaklılık
 
 
Tutum, İnsan İlişkileri Becerileri, Liderlik, Profesyonellik, Vizyon
PDF Document Satış Fırsatlarını Ortaya Çıkarmak Müşteri Geliştirme
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İnisiyatif, Sonuç Odaklılık
PDF Document Satış Hattımızda Bekleyen Müşteriler ve Bölge Yönetimi Müşteri Geliştirme
 
Sonuç Odaklılık, Vizyon, Müşteri Kazanma
 
 
Hesap Verebilirlik, İnisiyatif
PDF Document Satış Performansı Profesyonel Satış Yönetimi
 
Hesap Verebilirlik, İletişim
 
 
İnsan Kaynakları Yönetimi, Liderlik, Sonuç Odaklılık, Vizyon
PDF Document Satış Sürecini Yönetmek Dış Satış Becerileri
 
İletişim, Müşteri Kazanma
 
 
Etkileme, Müşteri Deneyimi
PDF Document Satış Toplantıları Profesyonel Satış Yönetimi
 
İletişim, Liderlik
 
 
Hesap Verebilirlik, Tutum, İnsan Kaynakları Yönetimi, İnsan İlişkileri Becerileri
PDF Document Uyum Sağlamak Dış Satış Becerileri
 
Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İnsan İlişkileri Becerileri, Profesyonellik
PDF Document Yatırım Getirisi (ROI) Sağlamak Yönetici Satış Becerileri
 
Sonuç Odaklılık, Müşteri Kazanma, Müşteri Deneyimi
 
 
İletişim, Dış Farkındalık, Etkileme
PDF Document Yeni Satış Çalışanları Bulmak Profesyonel Satış Yönetimi
 
İnsan Kaynakları Yönetimi, Liderlik
 
 
Yönetim Kontrolleri

Eğitim Alanları

iMAP sürecimizi uygulayarak kazandırılan yetkinlikler altı farklı eğitim alanında sunulmaktadır. Daha fazla bilgi edinmek için aşağıda ilgilendiğiniz alanı seçin. 
Takım Oyuncusu Olma Liderlik Gelişimi Satışta Etkinlik Müşteri Hizmetleri Sunum Becerileri Süreç Geliştirme

iMap Süreci

iMap Süreci Dale Carnegie'yi daha iyi anlatmamıza ve müşterilerimizin ihtiyaçlarını ölçmemize yardımcı olur. Yetkinlik ve beceri eksikliklerini tespit etmek amacıyla kullanılan süreçtir.

iMap_transparentv1

iMap Sürecinin Görünümü

 


Bizi takip edin:

 
Cemil Topuzlu Cad. Hacı Mehmet Efendi Sok. Tibaş Dalyan Konutları C Blok No: 24/6
Pk: 34726  Fenerbahçe-Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 504 47 36 ve Tel: +90 216 504 48 02

 

© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitesi tasarımı ve geliştirme: Americaneagle.com