Rehber Kitaplar

İş hayatına yönelik eğitim ve gelişimde dünya çapında faaliyet gösteren bir düşünce lideri olan Dale Carnegie Akademi, rehber kitaplar hazırlamaktadır. Bu rehber kitaplar size, iş yerinizde daha etkili olabilmeniz için faydalı ipuçları sunmaktadır. Dale Carnegie Akademi Rehber Kitaplarından birini hemen bilgisayarınıza indirin!

 

PDF_IconDale Carnegie Altın Kitap

Dale Carnegie’nin Dost Kazanma ve İnsanları Etkileme Sanatı isimli kitabı yirminci yüzyılın en etkili iş dünyası kitabıdır. Bu kitaptaki prensiplerinin ücretsiz bir kopyasını indirin ve bu başarının kaynağı nedir, öğrenin! Bu prensipler, bizim dünya çapında, her sektörden, her ölçekteki kurumlara ve profesyonellere verdiğimiz eğitimlerimizde ve danışmanlık hizmetlerimizde kullandığımız anahtar prensiplerdir.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconSunum Becerileri: Daha Etkili Konuşma Rehberi 

Daha Etkili Konuşmak Bölüm Bir – Topluluk Önünde Konuşma: Çabuk ve Kolay Bir Yol adlı kitapçığımızı ücretsiz olarak bilgisayarınıza indirin! Bu sunum kitapçığı Dale Carnegie’nin keşfettiği ve kariyeri boyunca uyguladığı ipuçlarını, tavsiyeleri ve başarı hikayelerini okuyucularına sunmaktadır. Dale Carnegie'nin bu sırlarını öğrenin ve siz de etkili bir şekilde konuşabilin!

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconBaşarının Fark Edilmeyen Sırrı

Dale Carnegie, coşkulu bir tavrın başarı, mutluluk ve kişisel gelişimin temeli olduğunu fark etti. "Bugün hayattır. Bugün yapabileceğinizin en fazlasını yapın. Kendinizi coşkunun rüzgarına bırakın" diye yazdı. Carnegie'nin bu kitapçıkta değinilen kavramları zamandan bağımsızdır.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconYöneticiler İçin Liderlik El Kitabı

Dale Carnegie Yöneticiler İçin Liderlik Eğitiminde birbirleriyle ilgili 5 alanda beceri kazandırmaya odaklanıyoruz: Kendini yönetmek, insan ilişkileri, süreç becerileri, iletişim ve sorumluluk. Eğitim boyunca bu becerileri işe yaradıkları her yerde, profesyonel ve özel hayatımızda, uygulama imkanına sahip olacağız. Bu temel prensipler bizi başarılı bir liderliğe götüren beş anahtardır.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_Icon50 Çalışan Bağlılığı Oluşturmak için İpuçları

Dale Carnegie Akademi çalışan bağlılığı temel niteliklerini tanımlayan bir araştırma yayınladı. Çalışma bulguları organizasyonlar için bir kriter sağlayıp takımlar için çalışan bağlılığını sağlayan fikirleri ortaya çıkarmaktadır.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_Iconİsimleri Hatırlamak

Kullanılan dil ne olursa olsun, kişi için kulağa en tatlı gelen isim kendi ismidir. Birey olduğunun göstergesidir. İsim hatırlama yeteneğinizi hatırlamayı istiyorsanız, önce kendinize bunun önemine inandırmalısınız.İsimleri hatırlamayla ilgili isteğinizi, bunun size getireceği faydaları sürekli kendinize hatırlatarak arttırın.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconSanal Toplantılarınızı Canlandırın

İş toplantılarının kuralları artık değişti. Sanal toplantılar global iş dünyası içerisinde hızla tercih edilen bir seçenek halini aldı. Bu teknolojiyi etkin kullanabilmek beraberinde buna uygun iletişim yetkinliği ve planlama tekniklerini kazanmayı gerektirmektedir.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconLiderlikte Koçluk Rehberi

Çalışanlarınızın Performanslarını Artırmalarına Yardımcı Olun: ONLARIN KOÇU OLUN! Bugünün liderleri, takımlarını başarılı olma yönünde motive edecek beceriler geliştirmelidirler. Çalışanlarınızın performanslarını artırmalarına yardım edin ve böylece kurumunuzun performansını da arttırın!

İndirmek için tıklayınız.

PDF_Iconİşinizde Hikaye Anlatım Sanatı

Dale Carnegie her zaman başkaları ile iletişim kurmak için inandırıcı bir yol olarak anlatımı kullanmıştır. Topluluk önünde konuşma için Dale Carnegie tekniklerini öğrenerek ileride hatırlanacak etkileyici bir hikaye etrafında toplanan iş ağınızdaki insanlar ile başarılı sonuçlar elde edeceksiniz.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconSatışta Etkinlik: Müşteri İtirazlarıyla Başa Çıkmak

Etkin bir şekilde itirazları çözmek dikkatli, hassas dinleme ve bir alıcının endişelerine olumlu, somut tepkiler içeren bir süreçtir. Alıcı itirazları her zaman rasyonel değildir. İtirazlar çoğunlukla tamamen duygusal. Eğer uzun vadeli ilişkiler kurmak istiyorsanız, müşterilerin duygusal ihtiyaçlarına ve satın almayı önleyecek bu engellere yanıt verilmelidir.

İndirmek için tıklayınız.

PDF_IconMüşteri İlişkilerinin Geliştirilmesi ve Satışla Sonuçlandırmak

Müşteriler, spesifik ihtiyaçlarını karşılamak için doğru çözümü elde ettiklerinde kazanılabilir. Satış uzmanları, müşterileri ile sürdürülebilir bir ilişki hattı, tekrar çalışmak ve istikrarlı bir yönlendirme ile oluşturulan ilişkiler geliştirdiklerinde kazanırlar. Müşterilerle ilişkiler kurmak için hızlı ipuçlarını edinmeye başlayın.

İndirmek için tıklayınız.