…bağlılığı artıran global ortağınız
  Yazdır  

Müşteri Beklentilerini Yönetmek için 4 İpucu

23 Ekim, 2015 12:47
Müşterilerinize kaliteli hizmet sunmak, onların beklentilerini yönetmek çok önemlidir. Aşağıdaki ipuçlarını takip ederek müşteri ile sağlam ilişki kurmayı, onları memnun etmeyi, onların istek ve ihtiyaçlarını anlayıp sonuçta belirlenen gerçekçi hedeflere ulaşabileceksiniz.
 
  1. Empati ile yastık. Müşterinin sorununu kabul etmek ve empatik dinleme ile duyguları ile ilgilidir. "Ne dediğini duydum ve ne söylediğin önemli." gibi yastık ifadeleri kullanmalısınız.
  2.  
  3. Öncelikleri anlayın. Sorularınız ve müşteri ihtiyaçları ile ilgili olarak aynı tarafta olduğunuzdan emin olun. Sıra müşterinin sizden beklentilerini belirlemektir.
  4.  
  5. Söz vermek ve sözü kesin tutmak. Müşterileriniz ile gerçekçi beklentiler ayarlayın. Beklentileri sürekli kılıp aşacağınızdan emin olun. Bir dünya vaatte bulunup işi teslim etmektense bir müşterinin beklentilerini karşılamak, mantıklı hedefler belirlemek daha iyidir.
  6.  
  7. Anlaşma olup olmadığını kontrol edin. Müşteriden bir sonraki adımları anlayıp çözüm üretmeye hazırlıklı olun.
     
 

Geri

 
 

Cemil Topuzlu Cad. Hacı Mehmet Efendi Sok. Tibaş Dalyan Konutları C Blok No: 24/6
Pk: 34726 Fenerbahçe-Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 504 47 36 ve Tel: +90 216 504 48 02

Bizi takip edin:

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitesi tasarımı ve geliştirme: Americaneagle.com