…bağlılığı artıran global ortağınız
  Yazdır  

Müşteri İtirazlarıyla Başa Çıkma Satış Rehberi

icon_43
 Farklı Kuşaklarda Bağlılık

 

 

iconk1 Farklı İşlerde
 Kuşakları Anlamak

 

 

 icon_6Başarılı Takımlar
 Yaratmak

 

 

Her satış durumunda, büyük olasılıkla alım kararından önce, alıcının bir takım itirazlarının üstesinden gelmek zorunda kalırsınız. Çoğunlukla itirazlarla "başa çıkma" biçimimiz alıcıyı bizden soğutur. İtirazlarla etkili bir biçimde başa çıkabilmek; dikkatli, hassas bir dinleme gerçekleştirmeyi ve alıcının endişelerine olumlu, gerçeğe dayalı cevaplar vermeyi içeren bir süreçtir.

Alıcının itirazları her zaman mantıklı olmaz. İtirazlar çoğunlukla duygusaldır. Eğer uzun süreli ilişkiler kurabilmek istiyorsanız, müşterinizin duygusal ihtiyaçlarına ve onu satın almaktan alıkoyan engellere cevap vermek zorundasınız.

 

Aşağıdaki formu doldurarak rehberinizi şimdi indirin! 

 
    Gerekli Alanı Gösterir
Ad     
Soyad     
Unvan     
Kurum     
Kurum Adresi     
Posta Kodu     
Şehir     
Ülke     
Telefon Numarası     
E-posta     
Endüstri     
Dale Carnegie Eğitim tarafından gönderilecek özel teklifleri ve promosyonları almak istiyorum.     



 

Cemil Topuzlu Cad. Hacı Mehmet Efendi Sok. Tibaş Dalyan Konutları C Blok No: 24/6
Pk: 34726 Fenerbahçe-Kadıköy / İSTANBUL
Tel: +90 216 504 47 36 ve Tel: +90 216 504 48 02

Bizi takip edin:

 
© 2017 Dale Carnegie & Associates, Inc.. Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitesi tasarımı ve geliştirme: Americaneagle.com