Bizden Haberler

Kategori:
 
Sonuçlar: 39 Bulunan Makale(ler)
23 Eki, 2015 17:47
Müşterilerinize kaliteli hizmet sunmak, onların beklentilerini yönetmek çok önemlidir. Aşağıdaki ipuçlarını takip ederek müşteri ile sağlam ilişki kurmayı, onları memnun etmeyi, onların istek ve ihtiyaçlarını anlayıp sonuçta belirlenen gerçekçi hedeflere ulaşabileceksiniz.
23 Eki, 2015 17:40
Çalışan tükenmişlik sendromu bugün iş profesyonellerinin karşılaştığı en büyük sorunlardan biridir. Aşırı çalışan ya da kendini değersiz hisseden çalışanlar hızlı bir şekilde ilgisiz, isteksiz ve verimsiz olur. Bu kontrolsüz giderse, pahalı ciro kayıplarına yol açabilir. Beş ipucu etrafında tükenmişliği aşmak için aşağıdakilere bir göz atın.
cbca
Mart 2014
Dale Carnegie Türkiye olarak Çalışan Bağlılığını ölçen ve arttıran Global Çözüm Ortağıyız !!!
11149294_10153169001082778
20 Nisan 2014
4. ‪‎Koçluk‬ Konferansı 15 Nisan 2015 Wyndham Grand Otel Levent' de gerçekleşti.Frekansımız ‪‎işkoçluğunda‬ titreşiyor!
11159974_10153166881322778
20 Nisan 2014
"Bir ‪‎lider‬ in sahip olabileceği en önemli özelliğin ne olduğunu biliyor musunuz?
peryonguneym
15-16 Mayıs 2014
Güney Marmara Şubemiz, 15-16 Mayıs 2014’te Bursa Ticaret ve Sanayi Odası işbirliğiyle “Değişen Dünya Gelişen İK” konulu 12. İnsan Kaynakları Zirvesi’ni düzenledi.
2271_3
2013-10-08
Üçge’nin çalışanlarına, müşterilerine ve sektördeki diğer firma ve kurumlara yönelik organize ettiği, sektörle ilgili konularda alanında uzman kişilerin aktarımda bulunduğu bir platform olan Perakende Söyleşileri ile Üçge, “sektörün bilgi kaynağı ve rehberi” olma misyonunu sürdürüyor. Üçge Akademi, Perakende Söyleşileri’nde bu ay, Dale Carnegie Türkiye Genel Müdürü, Dr. Çağlayan Bodur’u konuk etti. ​
Sonuçlar: 39 Bulunan Makale(ler)