Bizden Haberler

Kategori:
 
Sonuçlar: 41 Bulunan Makale(ler)
IMG-20180227-WA0001
01.03.2018 - 13:03
Kişisel gelişim eğitimleri ve organizasyonel dönüşüm danışmanlığı hizmetlerini sunan Dale Carnegie Training Türkiye lisansörü DC Akademi, şirketlerde değişimin çalışanlarca benimsenmesinde “ortak akıl toplantılarının” önemine dikkat çekti. Habertürk
5a71818bc03c0e1a80eaa12c
Yeditepe Üniversitesi, Generation Next Programı
Yeditepe Üniversitesi, Dale Carnegie Akademi tarafından tüm dünyada gençlerin iş dünyasına yönelik kişisel gelişimlerini destekleyen ve iş hayatına bir adım önde başlamasını sağlayan Generation Next Programı’nı hayata geçirdi. Hürriyet Kampüs
IMG-20171116-WA0010
Atina’da gerçekleştirilen Dale Carnegie EMEA Bölgesi konferansındayız!
83436424_n
Dale Carnegie Akademi dönüşüm yaratan eğitimlerimize katılan değerli katılımcılarımız sertifikalarını alarak mezun oldular.
vid
HİKMET GÖKÇE ile KOÇ DİYOR Kİ l DALE CARNEGIE - PROFESYONEL KOÇ, EĞİTMEN KUTSAL KÖSE
20170225-WA0000
ACTP Koçluk programı tamamlandı ve ICF Türkiye Başkanı Sami Bugay konuşmacı olarak katıldı.
acsth-bitis
Dale Carnegie Akademi ACSTH İş Koçluğu Programı mezuniyet töreniyle tamamlandı. Yeni programımız 30-31 Ocak 2017 tarihinde başlayacak. Detaylı bilgi için: www.dalecarnegie.com.tr
haber-roi
Dr. Çağlayan Bodur, “ROI Odaklı Eğitim Tasarımında Yeniden Öğrenme”
yelken
Göcek yelken yarışlarını ve Atatürk Kupasını tamamladık. Toplam 61 teknenin katıldığı yarışlarda kendi kategorimizde 4. olduk.
6304421136590071911_n
Peryön 16. Dünya İnsan Yönetimi Kongresi'nde Dale Carnegie Akademi standında sizleri ağırlamaktan çok mutlu olduk.
dc
2 Nisan 2016 tarihinde Dale Carnegie Akademi olarak düzenlediğimiz DC Sohbet'16, “İletişim Şahane” teması ile İK Bloggerlarını ağırladı. Bundan sonra düzenli olarak gerçekleştirilecek olan DC Sohbet başlığındaki etkinliklerimizin ilkinde iletişim ve liderlik konularında yeni bir bakış açısı kazandırırken aynı zamanda da çok eğlendik.
PMI_logo1
Project Management Professional (PMP)'ler sertifikalarını güncel tutmak için her üç yıllık dönemde Professional Development Unit (PDU) denilen kredilerden 60 adet toplamak zorundadır. Artık bu kredileri Dale Carnegie Akademi eğitimlerine katılarak edinebileceksiniz.
dilekfaka-ikmomentor
İK Zirvesi Momentor Oturumu
17-18 Şubat 2016
Smart Simplicity İnsan Kaynakları Zirvesi’ne, Çalışanların Gelişim Yolculuğunda Zincirin Son Halkası: MOMENTOR Online Takip Platformu ile Kalıcı Davranış Değişikliği oturumu ile Dale Carnegie Türkiye Genel Müdürü, Dilek Faka konuşmacı olarak yer aldı.
23 Eki, 2015 19:15
Tarihte ilk kez, bizimle aynı zamanda işgücünde beş farklı kuşakların çalışması ile karşı karşıya kalıyoruz. Her nesil kendi benzersiz çalışma tarzı ve değerleri ile karakterizedir. Peki nasıl bir insan geniş bir yelpazedeki çalışanlarına etkin bir lider haline gelir? İşte kuşaklar arası liderlik sanatında ustalık için bazı ipuçları.
23 Eki, 2015 18:25
Dünyada kurumlar giderek çeşitlilik haline geldikçe, bu bir karara ulaşmaya çalışırken görüş ayrılıklarıyla karşılaşmayı oldukça artırmaktadır. Bu senaryolarda, etkili müzakere sanatı çok önemlidir. Müzakere sürecinde bu dört temel alanları ele alarak, siz de müzakerede bir usta haline gelebilirsiniz.​
23 Eki, 2015 17:51
Uygun ödül veya tanıma olmadan, bir takım çabuk isteksiz hale gelebilir. Teşvikler mutlu ve bağlı dost çalışanları tutmak için gereklidir. Ancak her takım üyesinin kendi istek ve ihtiyaçları vardır. Onları tanıdığınızdan emin olduğunuz gibi ödüllendirmede çalışanın başarı ve kişiliği ile uyumlu olması önemlidir. İşte takımın her başarısında övgü almasını sağlamak için beş ipucu.
23 Eki, 2015 17:47
Müşterilerinize kaliteli hizmet sunmak, onların beklentilerini yönetmek çok önemlidir. Aşağıdaki ipuçlarını takip ederek müşteri ile sağlam ilişki kurmayı, onları memnun etmeyi, onların istek ve ihtiyaçlarını anlayıp sonuçta belirlenen gerçekçi hedeflere ulaşabileceksiniz.
23 Eki, 2015 17:40
Çalışan tükenmişlik sendromu bugün iş profesyonellerinin karşılaştığı en büyük sorunlardan biridir. Aşırı çalışan ya da kendini değersiz hisseden çalışanlar hızlı bir şekilde ilgisiz, isteksiz ve verimsiz olur. Bu kontrolsüz giderse, pahalı ciro kayıplarına yol açabilir. Beş ipucu etrafında tükenmişliği aşmak için aşağıdakilere bir göz atın.
cbca
Mart 2014
Dale Carnegie Türkiye olarak Çalışan Bağlılığını ölçen ve arttıran Global Çözüm Ortağıyız !!!
11149294_10153169001082778
20 Nisan 2014
4. ‪‎Koçluk‬ Konferansı 15 Nisan 2015 Wyndham Grand Otel Levent' de gerçekleşti.Frekansımız ‪‎işkoçluğunda‬ titreşiyor!
11159974_10153166881322778
20 Nisan 2014
"Bir ‪‎lider‬ in sahip olabileceği en önemli özelliğin ne olduğunu biliyor musunuz?
peryonguneym
15-16 Mayıs 2014
Güney Marmara Şubemiz, 15-16 Mayıs 2014’te Bursa Ticaret ve Sanayi Odası işbirliğiyle “Değişen Dünya Gelişen İK” konulu 12. İnsan Kaynakları Zirvesi’ni düzenledi.
2271_3
2013-10-08
Üçge’nin çalışanlarına, müşterilerine ve sektördeki diğer firma ve kurumlara yönelik organize ettiği, sektörle ilgili konularda alanında uzman kişilerin aktarımda bulunduğu bir platform olan Perakende Söyleşileri ile Üçge, “sektörün bilgi kaynağı ve rehberi” olma misyonunu sürdürüyor. Üçge Akademi, Perakende Söyleşileri’nde bu ay, Dale Carnegie Türkiye Genel Müdürü, Dr. Çağlayan Bodur’u konuk etti. ​
1320032_0
15.01.2014
Uludağ Hazır giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (UHKIB), ‘Etkin Liderlik ile İş Verimliliğini Artırmak’ konulu eğitim düzenledi.
DSC_8654
Nisan 2014
Dale Carnegie Türkiye olarak ICF (International Coach Federation ) Türkiye tarafından 9.Nisan'da İstanbul Park Bosphorus Hotel'de düzenlenen 3. Koçluk Konferansı'na katıldık.
Roportaj-fotot2
14 Mar, 2015 13:48
Dünya Gazetesi 31 Ekim 2014 / Cuma
Dale Carnegie Türkiye Takım Koçluğuna Odaklandı
?aglayan Bodur & Dilek Faka
13 Mar, 2015 12:40
BT HABER CXO DERGİSİ MART ÖZEL SAYISI
Dale Carnegie Türkiye'nin vizyonu; iş ortaklarının güven duyduğu, uzun soluklu çözüm ortağı olmak. Bu çerçevede sunulan birçok hizmetimiz bulunmaktadır.
kocluk_mentorluk
12.02.2013
Kişisel hayatımızda sıklıkla karşılaştığımız koçluk kavramı, iş dünyasında da hatırı sayılır ölçüde yerini almaya başladı. Kişilerin, takımların ve dolayısıyla organizasyonların iş performanslarını bulunduğu seviyeden daha üst seviyeye çıkarılmasını hedefleyen koçluk yaklaşımı, bugün birçok şirkette İK politikalarından yönetim biçimlerine hatta satış stratejilerine kadar geniş bir alanı etkilemektedir.​
273
Ağustos 2011
"İnsanlar ile iletişim halindeyken, mantıklarıyla hareket eden değil, duygularıyla hareket eden kişilerle karşı karşıyasınızdır." - Dale Carnegie
vizyon_misyon2
Temmuz 2011
"Binlerce kilometrelik bir yolculuk, bir vizyonla başlar." - Anonim
dcc
Haziran 2011 Aylık İpucu
"Bir problem ile karşılaştığınızda, karara varmak için gerekli bilgilere sahipseniz, sorunu hemen orada, o anda çözün. Kararları ertelemeye devam etmeyin." - Dale Carnegie
Team Member Engagement
İşte takımınızın, başarılı bir sunum yapabilmesi için izlemesi gereken 5 adım.
5454
Mayıs 2011 Aylık İpucu
"Etkili bir konuşmacı, konuşmasının başarı ya da başarısızlığına karar verecek olan kişinin kendisi olmadığını bilir. Bu karar, kendisini dinleyenlerin zihinlerinde ve kalplerinde verilecektir." - Dale Carnegie
Customer Service
İşte size ve ekibinize, zor durumlarda stres ve endişeyi kontrol etmeniz konusunda yardımcı olacak 8 ipucu:
Leadership Development
İşte yöneticilerin bir müzakereye hazırlanırken akıllarında bulundurmaları gereken 6 ipucu.
Leadership Development
Ekonomi güç kazanmaya devam ederken liderlik yetkinliklerinizi keskinleştirmek bugün her zamankinden daha önemlidir. Bir yönetici olarak, çalışanlarınızda bağlılık yaratmak sizin işinizdir. Çalışanlarınızın şirkete bağlılığını arttırmak, sizin ve kurumunuzun esas ekonomik yükseliş esnasında hazırlıklı ve başarılı olmasına yardımcı olacaktır. D.Carnegie’nin bu bülteni, işgücünüzde bağlılık yaratmanız için gereken liderlik yetkinliklerinizi geliştirmenize yardımcı olacak hususlara odaklanmaktadır.​
Process Improvement
Geçen bir buçuk sene içerisinde, küresel ekonomimizde birçok şey değişti. Bu değişimler tüm dünyada iş gücünü dramatik bir şekilde etkiledi. Kendi işinizin bugün, aylarca öncesine kıyasla ne kadar farklı olduğunu bir düşünün. Bu değişimler; ilave görevler üstleniyor olmanız kadar küçük olabileceği gibi, tam bir kariyer değişikliği gerçekleştirmek kadar dramatik boyutlarda olabilirler. Bu değişimler ne olursa olsun, sizden her zaman işyerinizde iyi bir performans göstermeniz beklenecektir.
Team Member Engagement
Takım çalışması, işyerinde başarılı olmak için çok büyük bir faktördür. Tek kişilik bir şirkette çalışıyor olsanız bile, yine de müşterilerinizle ve tedarikçilerinizle birlikte çalışmak zorundasınızdır. Gruplar halinde başarılı çalışma yeteneği, kendi başarınıza ve organizasyonunuzun başarısına katkı sağlayan anahtar faktördür. İlgi Çekici Fikirler Bülteni’nin bu sayısındaki makalelerde takım çalışmasının ve takım kurmanın elementlerine değinilecektir.
Presentation Effectiveness
Etkili sunumlar yapıp yapamadığınız, iş dünyasında sizi başarılı veya başarısız kılacak yetkinlik olabilir. Kariyerinizin bir noktasında, bir gruba bilgi aktarmak üzere sunum yapmanız gerekecektir. Bu görevi layığıyla yerine getirmek sizin işinizdir. Öz güveni tam ve etkin bir şekilde sunum yapabilen kişi hemen diğer kişiler arasından bu farklılığıyla sıyrılır.
Sales Effectiveness
Ekonomi yükselişine başlamışken, takımınıza başarı araçlarını vermek her zamankinden daha da önemlidir. Özellikle satışta, zor ekonomik zamanlardan en sert şekilde zarar gören takımınız olmuştur. Bir satış yöneticisi olarak, takımınızı harekete geçirmek, onlara güven aşılamak ve başarılı olmaları için onlara koçluk etmek sizin işinizdir. Bu bülten, ekonomideki bu yükselişten takımınızı nasıl faydalandıracağınız ve takımınızı başarıya götürmek için hangi araçları kullanabileceğiniz üzerine...​
Customer Service
Ekonomi iyileşmeye devam ettikçe, mükemmel bir müşteri hizmeti veriyor olmak her zamankinde de önemli duruma geldi. Müşteri hizmetleri, müşterinizi muhafaza etmede, pazar payınızı ve verimliliğinizi arttırmada önemli rol oynar. Bütün bu unsurlar ekonominin iyileşen şartlarından kurumunuzun avantaj sağlamasına yardım edecektir. Aşağıdaki makalelerde müşteri hizmetlerinin birbirinden farklı, çeşitli yönlerini keşfe çıkacağız.
Sonuçlar: 41 Bulunan Makale(ler)